Aliance 2
S kým jít do Aliance ?
- přikládám možné Alianční klany . V případě, že máte další návrhy, doplňte je do komentářů .
- vyjádřete se u každého klanu a doplňte i pro a proti, dole v komentáři .
- při výběru klanu do Aliance by jste měli zvažovat především přínosy .
- také by jste měli zvažovat, jaké nám klany kladou podmínky, při vstupu do Aliance . Nesouhlasím a to zásadně , aby nám dávali podmínky typu : změňte si crest , nesmíte mít v klanu tohoto hráče , teď budu Hero já a příští měsíc ty atd. , prostě ty podmínky , které jsou naprosto irelevantní pro dobrou Alianci . Dávají tím totiž najevo, že právě jejich klan je ten, který budeme poslouchat, on bude klást podmínky a to v žádném případě neberu .
Klany v alianci jsou naprosto rovnoprávné a samostatné subjekty, které nesmí být jiným aliančním klanem utiskovány a ani jinými způsoby ovlivňována jejich samostatná svrchovanost !!!
Komentáře
Přehled komentářů
No, tak zamýšlená aliance se nezdařila a 100% nemá význam. Jediný klan, který prozatím připadá v ůvahu je klan Migicians, který jste ale většina z vás odmítli. Z toho vyplývá, že prakticky nemáme šanci na alianci s jiným klanem.
Já si však myslím, že aliance s migicians by nám přinesla mnoho. Uvedu pár příkladů. V převážné většině jsou to hráči, kteří jsou zvyklí hrát týmově a umí to, i když z interlude. minimálně 60% z nich se vrátí zpět na OG a pro nás to tedy bude znamenat zajištění si dopředu zbylé hráče a tedy případně posílit náš klan nebo mít menší klan v alianci. To, že jsou mezi nima vejtahové, no musím říci, že u nás někteří taky a kdyby jsem to vv klanu nekrotil, tak pár z vás by machrovalo taky. O koho jde jemnovat nebudu, každý ví sám ;-). V jiných klanech jsou také machýrci a dementi, ale přesto si myslím, že aliance s migicians je pro nás jediná možnost.
Nechte si to projít hlavou. Já pak můžu promazat anketu, halsování a dát ho znovu.
ally
(reno70, 28. 12. 2008 6:36)No, Fifka. Právě mnohdy malé a slabé klany se dávají dohromady, aby mohli čelit velkým a silným klanům. S MoonDragons bych klidně šel, i když mám výhrady, no spíš nějaké drobné osobní nesrovnalosti s jejich CLkem, ale pro dobro našeho klanu to nevidím zase tak velkou překážku. Mě jde především o klan KOcrew, kteří tu zde již nejsou, nevidím je tu hrát a v tom nevidím smysl této Aliance. To spíš zkusit udělat alianci úplně novou a zkusit tam přilákat menší klany. K našim duálním klanům mohu říci jen to, že nemá smysl je brát do aliance když tam hrají hráči od nás. Drawenův klan byl vytvořen účelově s mým souhlasem, Zrzky klan ne a ten klan neberu prozatím jako účelový. V případě, že se bude hodit, pak to beru, ale jinak mě to dost naštvalo když si ho Zrzka udělal. Jsem tedy pro udělat Alianci spíše novou, kterou založíme my a postupně se budeme snažit získávat rozumné menší klany. Menší myslím o tak 5-10 aktivních hráčích.
No Ally :)
(Fifka, 28. 12. 2008 1:09)
Tak ja myslim,ze ally s nekym z techto klanu nema smysl...
Bud jich je malo nebo jsou lamy nebo nekteri dementi (ale to je skoro v kazdem klanu) nebo jsou slabi nebo jsou dost silni,takze nas stejne nepotrebujou ani my je...
Napada me jen udelat treba 3-4 sve klany a byt v ally...
Tim padem nemame omezen pocet charu, muzem se regnout na vice hradu a hraci tam budou jen nasi, takze no problem...
No a pritahnout nove hrace samozrejme taky...
Co vim, tak krom klanu DJ ma klan Drawen a Zrzka, takze jeste 1-2 klany a no problem :)
Tim padem lze zapichnout vlajka pri CS klanem, ktery hrad nema a utocit treba dualnima charama v tomto klanu nebo na CS do tohoto klanu nabrat...
Tak nevim no... Ja rikam No Ally s cizim klanem...
Souhlas s Drawenem i s Reykem
(reno70, 27. 12. 2008 16:41)Jinak souhlasím a to jak s Drawenem tak i s Reykem . Přitáhnout nebo přetáhnout hráče z jiných klanů souhlasím , na druhou stranu je opravdu zapotřebí si dát pozor koho , neboť m jak psal Reyko , děcka typu Likvidátor nebo Allison, ani náhodou . Jinak se tomu samozřejmě nebráním .
Aliance - má to význam ?
(reno70, 27. 12. 2008 14:04)Vážení spolubojovníci ;-) , divný začátek co :-D . No a teď vážně a to jen, protože je to opravdu vážné . Klan KOcrew nehraje , není stále ve hře . Jejich CL mě nekontaktoval, pouze prostřednictvím vás, už nevím po kom, i přestože ve hře bývával, před pár dny . Myslím si, že to s aliancí vážně nemyslí a co je horší, hrají jinde, možná i jinou hru. Podle mého názoru nemáme s touto aliancí šanci na další slušnou budoucnost. Z této alianance hraje pouze klan MoonDragons, ale ti jsou velmi slabí. Blíží se CS víkend a o hrad přijdeme, neboŤ v současé době nejsme schopni se postavit Ecthelionům a jejich duálním klanům, tzv. aliancí .Bůček, jak to vypadá se na nás, pravděpodobně, vykašlal. Pitbull a Pitrs také slíbili, že budou hrát, ale skutek utek. V této sestavě, ve které nyní aktivně hrajeme, nemáme šanci :-(. Říkám to nerad, ale je to bohužel tak. Nyní se vás tedy ptám, zda má smyls aliance, o které se tu stále bavíme. Děkuji za vaše vyjádření.
hmmm
(reyko, 24. 12. 2008 10:38)vytahnout par lidi od DD prvni bys ale mohl napsat o jake lidi mas zajem protoze decka typu Likvidator bych musel liskat od rana do vecera.
mne je to jedno
(DraweN, 24. 12. 2008 1:41)
je mi to jedno len nech to neni DD dnes ma pekne nasrali ...
nechapem ako som mohol robit bishovy dmg 281 ked mam Matack 20220 nieco mi pride ako support ale srat na to dufam ze sa mi podari od nich vytiahnut zopar ludi :P
hihi...
(Moonlet, 23. 12. 2008 15:14)no neco som sa vyjadroval v rychlejch zpravach ... ale mne osobne je to jedno, pokud to nebude s migicans, ci DD no a MD nevim, jeto takove osemetne, pac som je uz taky strilel. Ale s ecthelionem je alli taky takova, ze kdyz nas nechtej ted, tak pak jedine jen kvoli tomu, ze budu casem asi dostavat jako kazdy clan na serveru pokud nebudu s migicans v ally. Migicans ne, jsou to vetsinou vejtahove... nerikam, ze tam nebudu aj normal lidi, co maju radi pohodovou hru, ale jde o to, ze kdyz ma nekdo troufalost psat v all chatu, ze jsou vsici lameri krom nich je pre ma nadpovysovani nad ostatni/nesnasim take chovani/ a mne jdou proti srsti. KOcrew se divim, ze nam nabidli ally i kdyz tam jsou jen dva hraci, ale je to naponuk asi Buci, ale prijdu mi v pohode a hlavne ovladaj postavy za ktore hraju perfektne. Coz ja mam nedostatek v tej to casti healovani. Je to aj tim, jak tu Reyko zduraznuje tim trenovanim, pisem o tom dlouho a mnelo by sa zacit. Som pro ally s KOcrew a na jejich zameru proc a tak nebudu premyslet. Zmena crestu, som klido pre, pac jak som sa zminil, udelal jsme jako clan urcitou nevratnou vec na serveru a identita clanu neni takova jaka bola predtim, ale toto rozhodnuti je jen z etickeho hlediska leadra clanu. Mam v oblibe jen par clanu... samozrejme, ze nas clan DJ, pac je super, ale take clan, ktory mame za enemy a take KOcrew. Me uznani maju jejich stylem vydrzet se prizivote moc dlouho pri pvp ci cs a obdivuji jejich souhru a temer dokonalost. Ecthelion ci KOcrew mi prijde jako dobra volba ally, ale nesmi to jit pod nasi ci teda dustojnost clanu Dracich Jezdcu... tak som pravil a tak si na tom trvam ;-)
vylevy
(Reyko, 23. 12. 2008 11:08)No ja taky nemam problem s nikym z tech klanu akorad jiz nekolikrat zmineni DD a pak nevim co se s talo mezi jankem a Migi ale spis bych rekl ze to bylo nedorozumeni z obou stran ale nechcu je obhajovat i reno i janek uz rikali ze jednou budou silnej klan a vice jak 30+ hracich a nebudou nas potrebovat a zacinam mit i ja strach ze by nas vyuzili k rychlemu vzestupu a pak si jen uzivali destrukci vseho co se hybe mozna by to chtelo se spis pripravovat na tvoreni velkeho korporatu proti nim zbrojit trenovat PVP vyzirat vsechny RB s Ect. a ani KOcrew taky problem nemam
reakce
(reno70, 23. 12. 2008 11:07)jj to vím , koukal jsem na statistiky a taky myslím , že Rebelové .I přesto je ve volbě MoonDragons , protože někomu to může vadit . Uvidíme až se vyjádří klan . Ponechám anketu nějakou chvíli běžet ,neboť jsou svátky a ne každý má chuť trávit je s náma ;-) . počítám tak 2-3 dny ,uvidím podle počtu názorů a hlasování .
allly
(Janek, 23. 12. 2008 11:04)Chtěl bych jenom říci že Moondragons sou už v Aly s KOcref
nazor
(Janek, 23. 12. 2008 10:59)cokolada jak sme zjistil je buckuv bratranec,buca stim nemam problem ptal sem se i ostatnich treba reyko rikal ze by to bylo jenom dobre takovej bishop profi heal by se hodil a maji ally i s moondragons ti sou taky vpohode ale jednal bych rychle, a nevim kdo to rekl ale jak rikal zmena je zivot ja bych do te ally sel ikdiz sou treba jen 2 a proto lip pro nas lepsi 2 zradci nez celej klan DD ale myslim si ze coko je ferovej
vyjádření
(reno70, 23. 12. 2008 6:57)
Z mého pohledu je možná Aliance s klanem : KOcrew , Ecthelion , Migicians , MoonDragons . S těmito klany nemám až tak velké problémy, vstoupit do aliance . Důležité jsou podmínky oboustranné dohody . Žádný klan nám však nebude diktovat podmínky typu : změna crestu , ten hráč u vás nesmí hrát a podobného typu .
V žádném případě DarkDragons - hulváti , kteří se neumějí chovat => takových 5-6 hráčů jsou dmnt . Aliance s nima nebyla špatná, to nemohu říci ,neboť na CS byla pomoc z jejich klanu vždy příkladná ! Nelze však tolerovat chování některých jedinců od nich , je neomluvitelné a z mojí strany neakceptovatelné .
Aliance
(reno70, 6. 1. 2009 15:10)